اخبار لند

طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی

اگر شما مدیر یک کلینیک دندانپزشکی هستید:

بهترین قالب وردپرس برای دندانپزشکی داشتن وب‌سایت به شما این امکان را می‌دهد که خدمات خود را، به تفصیل شرح دهید و با قرار دادن رزومه، دندانپزشکان مجموعه خود را معرفی نمایید.

گالری تصاویر نیز می‌تواند، بخش دیگری از وب‌سایت شما باشد، که با بارگذاری نمونه‌کار‌های مجموعه خود، در زمینه زیبایی و نمایش تاثیرگذاری خدمات کلینیک، در قالب تصاویر before after، مخاطبان را به استفاده از تخصص آمیخته با هنر پزشکان کلینیک خود ترغیب نمایید.

نوبت‌دهی آنلاین به بیماران، از دیگر مزایای وب‌سایت برای کلینیک شما است. داده‌ورزان مکانیزم خاصی برای این آپشن در دست دارد که بسیاری از پیچیدگی‌های رایج سیستم‌های نوبت‌دهی‌ را حل نموده است.

اگر شما یک دندانپزشک منفرد هستید:

داشتن یک وب‌سایت جذاب و پر محتوا، به ساخت برند شخصی شما کمک می‌کند، که در نهایت این اتفاق، علاوه بر فزونی مراجعین، زمینه گسترش دامنه روابط شما با سایر کلینیک‌ها و کسب شهرت در بین متخصصین جامعه دندانپزشکی کشور را، برای‌تان به ارمغان خواهد آورد.

اگر شما یک متخصص متبحر در دندانپزشکی هستید که نیت واقعی شما از سالها زحمت بسیار و تلاش وافر در کسب این تخصص علمی، خدمت رسانی به همنوعان و مردم عزیز کشورمان است و تلاش می‌کنید سلامت و زیبایی دندان‌های مردم را، این مروارید‌های گرانبهایی که دست خلقت پروردگار، به بندگانش بخشیده است، تامین فرمایید و در کنار درآمدزایی، به انسانیت و کرامت مراجعین خود نیر توجه دارید، مطمئن باشید خداوند مهربان، شما را به سمت شرکت طراح وب خوب و خیرخواهی هدایت خواهد نمود که او هم در ارائه خدمات تخصصی به شما، همینطور باشد.

+ نوشته شده در سه شنبه 18 مرداد 1401ساعت 14:13 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 73

پایه نگهدارنده موبایل

اگر نگاهی به سایت‌های فروش محصولات بیندازید، متوجه می‌شوید که پایه‌های نگهدارنده‌ موبایل بیشماری، در بازار وجود دارد و تعداد بالای محصولات معمولا انتخاب را سخت می‌کند. پایه نگهدارنده موبایل در این مقاله به ۱۰ پایه نگهدارنده موبایل اشاره شده که با توجه به نگاه مشتری‌ها، بهترین‌های بازار به حساب می‌آیند.


۱۰ نوع پایه نگهدارنده موبایل

پایه نگهدارنده موبایل یکی از وسایل ضروری داخل خودرو است که به راننده کمک می‌کند،‌ بدون نگاهداشتن موبایل در دست، کارهایی مانند پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی، پیدا کردن مسیر از روی نقشه همراه، انتخاب موسیقی دلخواه و غیره را انجام دهد.


بنابراین خرید نگهدارنده‌ای که نیاز راننده را برطرف کند، مهم است. البته بسیاری از افراد از این پایه‌ها در منزل و روی میز کارشان هم استفاده می‌کنند. بدین‌ترتیب خیلی از کارها مانند تماشای فیلم‌های آنلاین یا خواندن کتاب‌های دیجیتال و همچنین تماس‌های تلفنی‌شان را بدون اینکه مجبور باشند موبایل را با دست بگیرند، انجام می‌دهند. در این مقاله انواع برندهای نگهدارنده‌های موبایل بر اساس ویژگی‌های زیر و البته رضایت مشتری معرفی شده است:


طراحی محکم و بادوام

توانایی چرخاندن موبایل به جهت‌های مختلف

نصب آسان

قرار گرفتن راحت و سریع موبایل روی آن

برداشتن بی‌دردسر موبایل از روی نگهدارنده

قابل اطمینان و به صفر رساندن احتمال سقوط موبایل و شکستن آن

۱. پایه نگهدارنده موبایل باسئوس مدل عمودی


پایه نگهدارنده موبایل، عمودی


پایه نگهدارنده موبایل باسئوس مناسب نصب روی داشبورد یا هر سطح صاف دیگر خودروهاست. این پایه دارای آهنرباهای نوع Rb بسیار قوی و محکم است که می‌تواند موبایل‌تان را حتی وقتی روی سطوح ناصاف جاده رانندگی می‌کنید یا به طور ناگهانی ترمز می‌کنید، به خوبی نگهدارد.


این پایه طراحی ۳۶۰ درجه دارد، بنابراین می‌توانید موبایل‌تان را در هر جهتی که می‌خواهید قرار دهید. جنس آن بسیار باکیفیت و محکم و از آلیاژ آلومینیوم است و دوام بالایی دارد. در واقع ضداکسیداسیون است و در برابر فرسودگی مقاوم است.


به دلیل پدهای نرمی که دارد، هنگام قرار دادن موبایل روی آهنربای آن، روی بدنه موبایل‌تان خراشی نمی‌افتد. این نگهدارنده موبایل را می‌توانید با استفاده از نوارهای چسبی همراه آن روی داشبورد و سطح صاف دیگر نصب کنید. هنگام نصب، به مدت ۱ تا ۳ دقیقه آن را فشار دهید تا محکم سر جای خود قرار گیرد. در ضمن ۱۲ ساعت پس از نصب از آن استفاده کنید.


مزایا معایب

عمودی بودن و چرخش ۳۶۰ درجه برای استفاده از این پایه ممکن است مجبور باشید کاور موبایل‌تان را عوض کنید

مجهز بودن به آهنربای قوی نمی‌توانید سریع و راحت موبایل‌تان را از روی نگهدارنده موبایل بردارید

سازگاری با بیشتر موبایل‌ها ضمانت آن فقط ۳ ماهه است

دارا بودن رنگ‌بندی: سیاه، قهوه‌ای، نقره‌ای، رزگلد (صورتی طلایی)

نگاه مشتری

این پایه نگهدارنده موبایل از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده و ۸۸درصد از مشتریان از خریدشان راضی بوده و آن را به دیگران هم پیشنهاد داده‌اند.


این پایه در بازار با قیمت ۲۰۱هزار تومان (آذر۱۴۰۰) به فروش می‌رسد.


پایه نگهدارنده موبایل باسئوس

۲. پایه نگهدارنده گوشی موبایل و تبلت دینیال مدل ۰۰۰۷

بهترین پایه‌های نگهدارنده موبایل، دینیال


این مدل از پایه‌های نگهدارنده، طراحی زیبا و خلاقانه‌ای دارد و بسیار کاربردی است. این محصول می‌تواند هر مدل موبایل و تبلت را به‌صورت عمودی و افقی نگهدارد. با توجه به ۴ عدد پایه فومی که زیر این استند تعبیه شده، از لرزش و لغزش موبایل هنگام استفاده کاملا پیشگیری می‌شود.


جنس این پایه از نوع فلز مقاوم است و رنگ آن ضدخش است. یکی از مزیت‌های این محصول این است که هنگام قرار دادن گوشی یا تبلت خود روی آن می‌توانید بدون دردسر شارژر یا هندزفری خود را هم به آن متصل کنید.


مزایا معایب

مناسب برای انواع موبایل‌ها و تبلت‌ها ندارد

وزن بسیار سبک ۱۴۷گرم اما محکم و بادوام

قیمت مناسب

طراحی خلاقانه و مدرن

نگاه مشتری

این محصول از خریداران خود از ۵ ستاره، ۴,۲ ستاره دریافت کرده و ۹۳درصد از مشتریان، خرید این کالا را پیشنهاد داده‌اند. این پایه موبایل در بازار با قیمت ۵۸هزار و ۵۰۰ تومان (آذر۱۴۰۰) فروخته می‌شود.


+ نوشته شده در دوشنبه 6 دی 1400ساعت 18:59 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 90

راهنمای خرید و چگونگی انتخاب میز تلویزیون مدرن

میز تلویزیون یکی از عناصر اصلی دکوراسیون داخلی منزل است. هر میز تلویزیون باید با دکوراسیون هماهنگی داشته باشد و متناسب با نوع، اندازه و رنگ تلویزیون باشد.

منبع:

https://sandalikhabar.ir/tv-stand-2021/

اگر در انتخاب میز تلویزیون برای منزل خود دچار سردرگمی شده اید و نمی دانید کدام میز را انتخاب کنید، مطالعه این قسمت از دنیای مد خیس می تواند به شما در انتخاب بهترین نوع میز تلویزیون کمک کند.


قبل از خرید میز تلویزیون به این نکات توجه کنید

به اندازه میز تلویزیون دقت کنید


مهمترین پارامتر قبل از خرید میز تلویزیون اندازه میز است. باید در نظر داشته باشید که میز تلویزیون شما نباید کوچکتر یا حتی اندازه تلویزیون باشد و بهتر است هر طرف تلویزیون را 10 سانتی متر بزرگتر انتخاب کنید.


به محل قرارگیری میز دقت کنید


قبل از خرید میز تلویزیون به جایی که می خواهید آن را قرار دهید توجه کنید. برای خانه های بزرگ میز تلویزیون بزرگتر است و برای خانه های کوچک نباید آن را خیلی بزرگ در نظر گرفت. امروزه مدل هایی وجود دارند که برای فضاهای کوچک طراحی شده اند اما بسیار زیبا هستند.


هنگام خرید میز تلویزیون جدید، هارمونی را فراموش نکنید


میز مناسب باید با سایر اجزای دکوراسیون منزل هماهنگ باشد و در کنار سایر لوازم اتاق نشیمن از جمله مبلمان و ... جلوه مناسبی داشته باشد.


به رنگ میز تلویزیون دقت کنید


رنگ میز تلویزیون به سلیقه شما بستگی دارد اما بهتر است برای دکوراسیون منزل میز تلویزیونی را انتخاب کنید که با رنگ سایر اجزای آن همخوانی داشته باشد.


رنگ های خنثی سازگاری بهتری با سایر عناصر دکوراسیون ایجاد می کنند، می توانید رنگ سفید را برای خانه ای با وسایل روشنایی انتخاب کنید یا اگر فضا و دکوراسیون تلویزیون تیره است، مشکی یا قهوه ای انتخاب بهتری است.


میز تلویزیون کلاسیک


انواع متریال میز تلویزیون

مهمترین فاکتور برای کیفیت میز تلویزیون جنس میز تلویزیون است. میز تلویزیون انواع مختلفی دارد. می توانید میز تلویزیون چوبی، میز تلویزیون ام دی اف، میز تلویزیون شیشه ای و فلزی و ... بسازید. و آن را با سایر اجزای فضای خود هماهنگ کنید.


میز فلزی برای تلویزیون


این نوع میز تلویزیون که سبک تر از میز تلویزیون های چوبی است به دلیل عدم تنوع چندان مورد استقبال قرار نگرفته است. اگر از مبلمان با پایه های فلزی در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید می توانید میز فلزی تلویزیون تهیه کنید.


پایه های دیواری فلزی نیز وجود دارد که از جمله وسایل نگهداری تلویزیون بر روی زمین یا دیوار می باشد و پرکاربرد و فروش بوده و بیشتر در مراکز حمل و نقل عمومی، ادارات و ... استفاده می شود.

+ نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1400ساعت 15:04 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 112

پرفروش ترین دوچرخه

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع صندلی، دوچرخه شهری، دوچرخه کوهستان، دوچرخه هیبریدی دوکاره، دوچرخه برقی، دوچرخه زنانه، دوچرخه کودک و دوچرخه BMX آشنا کنیم. بیایید شما را با دوچرخه آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله خرید بهترین دوچرخه ها را تجربه کنید.

منبع:

https://safir-ac.ir/girls-bike/

پیدایش دوچرخه:

ریشه دوچرخه ها به مصر باستان برمی گردد، اما اولین نسخه دوچرخه های مدرن در سال 1839 توسط پاتریک کینگ میلان طراحی و تولید شد. تولید دوچرخه.


اختراع دوچرخه در ایران به یک دهه قبل از جنگ جهانی دوم برمی گردد. واردات دوچرخه تا سال 1338 ادامه داشت و در ایران با استقبال خوبی مواجه شد. در همین سالها یک شرکت دوچرخه در کرج به منظور کاهش هزینه و واردات قطعات دوچرخه، مونتاژ و ساخت دوچرخه در کرج تاسیس شد.


مزایای استفاده از دوچرخه:

از جمله فواید دوچرخه سواری کاهش استرس است. دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند و کمک زیادی به چربی سوزی و عضله سازی بدن می کند. طبق تحقیقات انجام شده 32 کیلومتر دوچرخه سواری در هفته خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کمتر از نصف کاهش می دهد.از مزایای دوچرخه سواری نسبت به پیاده روی می توان به درگیری بیشتر عضلات و کاهش آسیب های مفصلی اشاره کرد. سابق.


نکات کلیدی هنگام خرید دوچرخه مناسب:

در خرید دوچرخه 4 نکته اصلی وجود دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد


قاب دوچرخه:

اساسی ترین و مهم ترین عنصر هر دوچرخه قاب است.فراب هر دوچرخه تعیین می کند که قطعات تا چه اندازه بیشترین راندمان سواری را داشته باشند.تفاوت در طراحی قاب باعث تفاوت در سبک دوچرخه سواری می شود. بنابراین اگر قصد خرید دوچرخه دارید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، قاب دوچرخه است. وزن بسیار کم و پایداری بسیار بالا به همراه آیرودینامیک بالا از ویژگی های فریم مناسب است. هرچه دوچرخه کوهستانی تر باشد و فریم دوچرخه جمع و جورتر باشد و زاویه قاب کمتر باشد، دوچرخه سریعتر است.


قطعات دوچرخه:

خرید دوچرخه فقط برای داشتن قطعات گران قیمت اشتباه است. ابتدا باید قاب مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.


در قسمت سرعت کمترین تاثیر را در بازده تعویض و تعویض دنده دارند. در عوض، رانندگی و مراقبت تأثیر خوبی بر راندمان رانندگی شما دارد. برای دوچرخه سواری در مسیرهای شهری 2-3 صندلی و 7-9 ماشین نیاز شما را برآورده می کند.برای دوچرخه سواری کوهستان برای شما ماشین های مناسب 1-3 کلاس و 7 نفره است.تعداد صندلی های دوچرخه یکسان است پس چقدر است تفاوت بین سیستم تجهیزات دوچرخه چیست؟


تفاوت اصلی در تعداد طبقات و سینی ماشین نیست، بلکه در تعداد سینی ماشین و ماشین است، هر چه تعداد دندانه های ماشین بیشتر باشد دوچرخه برای دستیابی به سرعت بالاتر طراحی می شود. .


مشکل دیگر در قسمت قطعات دوچرخه، سیستم ترمز است. برای رانندگی در شرایط شهری نیازی به استفاده از ترمز دیسکی نیست و ترمزهای لرزان برای رفع نیاز شما کافی است. برای سواری در جاده های کوهستانی وجود ترمز هیدرولیک برای این دوچرخه ضروری است.


اندازه دوچرخه مناسب:

دوچرخه ها بر اساس سایز لاستیک به 12 دوچرخه، 16 دوچرخه، 20 دوچرخه، 24 دوچرخه، 26 دوچرخه، 27 دوچرخه، 27.5 دوچرخه و 29 دوچرخه تقسیم می شوند. هر برند فریم های خود را بر اساس مقیاس خود تقسیم می کند. به عنوان مثال، برند جاینت از حروف XS، S، M، L، XL استفاده می کند. در برخی از مارک های دیگر از مقیاس اینچ استفاده می کنند. برای خرید دوچرخه. با توجه به قد خود با کارشناسان ما تماس بگیرید.


قیمت خرید دوچرخه:

یکی از مهم ترین لحظات خرید هر کالایی به خصوص هنگام خرید دوچرخه، قیمت و قیمت دوچرخه است.اشتباه تفاوت قیمت دوچرخه های مارک دار و غیر مارک ممکن است کم باشد، اما کیفیت دوچرخه سواری مارک و دوچرخه های بدون مارک دوچرخه های مارک دار را در انتهای مقاله بخوانید.

+ نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1400ساعت 14:38 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 115

دوچرخه ثابت بخریم

دوچرخه سواری یکی از بهترین راه ها برای کاهش وزن یا ورزش و تناسب اندام است. باز کردن پایه‌های دوچرخه ثابت به خانه‌ها، ورزش را آسان‌تر کرد. برای خرید دوچرخه ثایت میتونید به این لینک مراجعه کنید/ این بدان معناست که اگر فرصت یا توانایی دوچرخه سواری معمولی را ندارید، همچنان می توانید از مزایای سلامتی فراوان دوچرخه سواری و ورزش لذت ببرید.


داشتن یک دوچرخه ثابت خوب در خانه ایده خوبی است، به خصوص زمانی که فرصت رفتن به باشگاه یا پارک برای ورزش را ندارید. البته سلیقه، شرایط بدنی و توانایی ها و همچنین بودجه کافی برای خرید نیز مهم است. این بدان معناست که اگر به دلایل پزشکی یا مالی نمی توانید دوچرخه ثابت بخرید، قطعا راه های زیادی برای ورزش کردن وجود دارد، اما اگر با نیازهای بدنی شما و البته جیب خوش شانس شما هماهنگ باشد، خرید بهتر است. یکی


دوچرخه سواری هم فال و هم ساعت است: هم بدن شما متناسب است و هم در حین ورزش لذت می برید. این روزها که فرصتی برای باشگاه رفتن و پارک کردن برای همه وجود ندارد، چیزی مانند دوچرخه ثابت در خانه می تواند کمک بزرگی برای برنامه ورزشی باشد.


اما دوچرخه های ثابت انواع مختلفی دارند. انواع مختلفی از این دوچرخه ها با قیمت های متفاوت در بازار وجود دارد. پس بهتر است بدانید کدام گزینه برای شما مناسب تر است و همان را انتخاب کنید. در زیر مدل های مختلف را برایتان گفتیم، اما قبل از آن باید بدانید که این دستگاه ها دقیقا برای چیست و با نگاهی به دوچرخه های ثابت پرفروش آن ها با آن ها آشنا شوید.



چقدر با دوچرخه ثابت آشنایی دارید؟

چرخ ثابت


دوچرخه ثابت یا ورزشی وسیله ای است که در هر مکان و در هر فصلی قابل استفاده است. این دوچرخه ها را می توان در باشگاه ها، در خانه و حتی در اماکن ورزشی پارک ها مشاهده کرد. یکی از مزایای دوچرخه های ثابت این است که به دلیل فضای کمی که اشغال می کنند، می توان از آن ها در خانه های کوچک استفاده کرد. البته همه مدل ها کوچک و جمع و جور نیستند، اما در بین مدل ها گزینه های کوچک و جمع و جور وجود دارد.


مزایای دوچرخه سواری در طبیعت و خارج از منزل حتی با دوچرخه ثابت در داخل خانه شبیه سازی شده است. تنها تفاوت این است که به عنوان یک دوچرخه دوچرخه سواری مجاز به نفس کشیدن و تنفس در بیرون است.


اگر مراقب باشید، بسیاری از ورزش‌ها خطرات بالقوه‌ای دارند که می‌تواند باعث آسیب به بدن شود. اما به نظر شما آیا نشستن روی دوچرخه و دوچرخه سواری خطر خاصی دارد؟ یعنی آیا با دستگاهی کار می کنید که استفاده از آن سرگرم کننده، کارآمد و ایمن باشد؟ لازم به ذکر است که با توجه به عملکرد محدود دوچرخه ثابت، کاملا طبیعی است که یک فرد عادی در هنگام استفاده از آن آسیبی نبیند.


مانند دوچرخه معمولی، دوچرخه ثابت ورزش بیشتری برای اندام تحتانی انجام می دهد. ران ها و پاها مهم ترین قسمت هایی هستند که می توان از طریق ورزش روی دوچرخه ورزشی تمرین کرد. سایر قسمت های بدن که تحت تأثیر دوچرخه سواری قرار می گیرند عبارتند از:


ثور؛

عضله چهار سر ران؛

عضلات عقب ران؛

لگن

سایر عضلات پا

البته برخی از انواع دوچرخه های ثابت نه تنها پایین تنه را تحت تاثیر قرار می دهند، بلکه در آستین ها برای بالاتنه نیز تدابیری دارند، مانند عضلات شکم و بالاتنه. پس از آشنایی بهتر با این وسیله مفید و راحت، به سراغ معرفی مدل های مختلف آن می رویم.

+ نوشته شده در سه شنبه 16 آذر 1400ساعت 13:18 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 101

مینی یخچال

مینی یخچال، یخچال ویترین کوچک، مینی بار محصولات بسیار کاربردی و جمع و جور هستند. این یخچال ها علیرغم ظاهر کوچک و جمع و جور خود بسیار کارآمد هستند و در موارد مختلف به جای یخچال بزرگ یا کنار آن وظایف خود را به خوبی انجام می دهند. شاید اولین سوالی که در این زمینه به ذهن می رسد این باشد که یخچال کوچک در کجا و برای چه کسانی استفاده می شود؟ باید گفت که از این یخچال ها می توان برای مغازه ها، ادارات، اتاق های یک نفره کوچک، خوابگاه های دانشجویی، استودیو، هتل، ویلا و حتی برای کسانی که در یک خانه زندگی می کنند استفاده کرد. در واقع یخچال های کوچک را می توان در همه جا به جز خانه هایی با جمعیت بیش از دو نفر استفاده کرد. این یخچال ها همچنین برای کسانی که به دنبال مبرد برای مهمترین موارد مانند خنک کردن آب یا نگهداری مقدار کمی غذا یا تنقلات هستند و فضای کافی برای قرار دادن یک یخچال معمولی بزرگ را ندارند نیز مناسب است.


قبل از خرید یک یخچال کوچک به چه نکاتی باید توجه کنم؟


اگر قصد خرید یک یخچال کوچک یا مینی بار را دارید، باید در نظر داشته باشید که چه مقدار مواد غذایی را در آن قرار دهید؟ همچنین چند نفر از این یخچال استفاده خواهند کرد؟ ظرفیت هر لیتر این یخچال های کوچک چقدر است و آیا پاسخگوی نیاز شماست؟ مورد بعدی این است که چقدر فضا دارید؟ آیا یخچال را روی زمین می گذارید یا به کمد یا چیزی شبیه به آن نیاز دارید؟ آیا یک مینی بار برای خانه خود به عنوان یک یخچال کمکی می خواهید یا آن را در محل کار خود قرار می دهید؟ همه اینها در کنار مسائل دیگر باید قبل از خرید یخچال یا مینی بار در نظر گرفته شود.


یخچال کوچک یا مینی بار چه ویژگی هایی دارد؟


یخچال های کوچک معمولا دارای یک محفظه نگهداری و یک قسمت بسیار کوچک به عنوان فریزر هستند. این فریزر به اندازه فریزرهای معمولی خانگی کارایی ندارد و فقط برای سرد نگه داشتن مواد غذایی منجمد مناسب است. این یخچال ها دارای یک محفظه نوشیدنی نیز هستند که به شما امکان جداسازی مواد غذایی در یخچال را می دهد. یخچال کوچک ساخت هر کارخانه بسته به نوع و مدل آن دارای ویژگی های متفاوتی است. جنس بدنه این یخچال ها معمولاً گالوانیزه است و سیستم عایق آن ها با تزریق فوم ایجاد می شود، سایر مشخصات آنها مشابه یخچال های معمولی است.


اندازه یک یخچال کوچک چقدر است؟


همانطور که می دانید اندازه یخچال ها بر حسب فوت مکعب بیان می شود. یک یخچال کوچک یا مینی بار از 3 تا 9 فوت مکعب وجود دارد. اگر می خواهید بدانید که اندازه یک یخچال کوچک چقدر است، به اندازه های زیر توجه کنید:


یخچال کوچک 3 فوت: طول 40، عرض 46 و ارتفاع 57 سانتی متر

یخچال کوچک 5 فوت: طول 44، عرض 54 و ارتفاع 80 سانتی متر

یخچال کوچک 7 فوت: طول 47، عرض 56 و ارتفاع 94 سانتی متر

یخچال کوچک 9 فوت: طول 54، عرض 58 و ارتفاع 108 سانتی متر

انواع یخچال های کوچک


یخچال های کوچک از نظر موتور و کارکرد به سه دسته تقسیم می شوند. یخچال کوچک کمپرسور که از گاز خنک کننده و موتور برای خنک کردن داخل یخچال استفاده می کند و صدای موتور دارد، یخچال ترموالکتریک کوچک موتور ندارد و وجود قسمتی به همین نام باعث خنک شدن فضای یخچال می شود. و یخچال کوچیک اینو میگیره با اینکه کمپرسور داره ولی خیلی بی صداست. یخچال های کوچک بر اساس شکل ظاهری خود به چند دسته تقسیم می شوند که در زیر هر یک از آنها ارائه می شود:

+ نوشته شده در سه شنبه 25 آبان 1400ساعت 10:59 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 209

بهترین سیستم صوتی خانگی ۲۰۲۱

اگر کیفیت صدا برای شما مهم است و هنگام پخش فیلم و موسیقی به جزئیات صدا اهمیت می دهید، یک سیستم صوتی خانگی خوب می تواند به شما کمک کند در عین شنیدن صدایی با کیفیت خوب، بیشتر از موسیقی لذت ببرید و فیلم تماشا کنید. اگر قصد خرید بهترین برند اسپیکر خانگی را دارید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا بتوانید دستگاهی با کیفیت و مقرون به صرفه و متناسب با نیاز خود خریداری کنید.


بهترین بازیکن خانگی


راهنمای خرید صوتی خانگی

سیستم های صوتی خانگی دارای ویژگی های مختلفی هستند که برای انتخاب و خرید بهترین سیستم صوتی خانگی با توجه به نیاز خود باید با نحوه استفاده از آن ها آشنا باشید.


مبلغ بودجه

پیشنهاد می کنیم بودجه ای را که قصد دارید برای خرید دستگاه کنار بگذارید را مشخص کنید، زیرا این امر به شما کمک می کند تا علاوه بر صرفه جویی در وقت، گزینه هایی برای دید کلی و خرید بهتر داشته باشید.


متراژ و نوع خانه

چه نوع سیستم صوتی خانگی را می خواهید بخرید؟ به عنوان مثال، برای یک آپارتمان کوچک و متوسط ​​بهتر است یک سیستم صوتی با قدرت نسبتا معمولی خریداری کنید. اما شما می توانید یک سیستم قدرتمند برای یک خانه بزرگ بخرید. علاوه بر این، اگر قصد خرید سیستم صوتی مناسب برای خانه های مسکونی کوچک را دارید، می توانید از دستگاه های سینمای خانگی نیز استفاده کنید.


اجزای یک سیستم صوتی خانگی را بشناسید

گوینده


بلندگوهای سیستم صوتی خانگی یکی از مهم ترین اجزای دستگاه هستند و نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که فقط زیبایی و طراحی آن را در نظر نگیرید. درست است که زیبایی دستگاه می تواند ظاهر خانه شما را دو چندان کند، اما بهتر است وسیله ای را انتخاب کنید که علاوه بر زیبا و منحصر به فرد بودن، عملکرد و کیفیت خوبی نیز داشته باشد.


ساب ووفر و بلندگو


همانطور که می دانید برای تولید صدای با کیفیت از ساب ووفر برای تولید صدای بم و از بلندگو برای تولید صدای کم استفاده می شود. پس در هنگام خرید به تعداد ساب ووفر و شین دستگاه توجه کنید.


راهنمای خرید صوتی خانگی


تقویت کننده


آمپلی فایرها به دو نوع استریو و سینمای خانگی تقسیم می شوند:


آمپلی فایر استریو برای پخش صدا دو کاناله (امکان اتصال دو بلندگو به آمپلی فایر)

آمپلی فایر سینمای خانگی برای صدای 6 و 16 کانال

کابل دستگاه

یکی دیگر از ویژگی های بهترین سیستم صوتی خانگی کیفیت کابل آن است. هرچه مواد اولیه کابل بهتر باشد و مواد پوشش مناسب تر باشد، کیفیت صدا بهتر است.


بهترین برند سیستم صوتی خانگی

از بهترین برندهای پخش کننده خانگی می توان به سونی (SONY)، ال جی، پاناسونیک، میکرولب و جی بی ال اشاره کرد.


مرور

22 مدل از بهترین سینمای خانگی و ساندبار موجود در بازار

بهترین سیستم های صوتی خانگی

1. سیستم صوتی خانگی Sony MHC-V90

بهترین بازیکن خانگی SONY

بهترین سیستم پخش خانگی سونی با کیفیت صدای عالی با 2 مشترک، 5 توییتر و 4 بلندگو


پخش کننده رسانه سونی MHC-V90 یک سیستم صوتی خانگی پیشرفته است. این دستگاه مجهز به وای فای و بلوتوث بوده و از فرمت های صوتی مختلف پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین به فناوری NFC برای اتصال راحت تر از طریق بلوتوث مجهز شده است. بنابراین اتصال به آن از طریق تلفن همراه بسیار آسان است.

+ نوشته شده در شنبه 8 آبان 1400ساعت 14:32 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 133

خرید یخچال فریزر ساید بای ساید

البته بودجه در انتخاب و خرید محصول مورد نظر نقش بسزایی دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از ورود به فروشگاه، بودجه خود را در منزل و در ابتدای کار تنظیم کنید. خرید یخچال ساید بای ساید این کار به شما کمک می کند تا مدل های زیادی که در فروشگاه های لوازم خانگی موجود است، حواس شما را پرت نکند و از ابتدا به دنبال یخچالی باشید که در حد بودجه شما باشد. این نکته مهم را به خاطر بسپارید، باید از بین یخچال فریزرهایی که می توانید با توجه به بودجه خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. هرگز تصور نکنید که هر چه قیمت بالاتر باشد، یخچال بهتر و کارآمدتر است.


2. سایز یخچال فریزر مناسب را انتخاب کنید

کنار هم یخچال فریزر


یکی از مهم ترین عواملی که در خرید یخچال ساید بای ساید باید در نظر گرفت ظرفیت آن است. ظرفیت داخلی یخچال بر حسب لیتر و ظرفیت خارجی بر حسب فوت اندازه گیری می شود. ظرفیت یخچال فریزر از سه جهت برای ما مهم است. تعداد اعضای خانواده، فضای آشپزخانه که یخچال در آن قرار خواهد گرفت و میزان انرژی مصرفی یخچال.


اندازه یخچال با تعداد اعضای خانواده چگونه تعیین می شود؟

در انتخاب سایز ساید بای ساید یخچال فریزر نقش بسزایی دارد. به عنوان مثال، اگر خانواده کوچکی دارید، یخچال فریزر ارائه شده شما نیازی به بزرگ بودن ندارد.


روش محاسبه ظرفیت داخلی بر اساس تعداد اعضای خانواده

برای یک خانواده دو نفره یخچال فریزر با ظرفیت 160 تا 200 لیتر مناسب خواهد بود. حال برای اینکه بفهمید چه ظرفیتی برای خانواده شما مناسب است کافی است به ازای هر نفر 200 لیتر به ظرفیت مذکور اضافه کنید. اگر خانواده شما 5 نفر است، یک یخچال ساید بای ساید 800 لیتری برای شما مناسب است. البته این معیار انتخاب کاملا اختیاری است و می توانید از یخچال ساید بای ساید با ظرفیت بالاتر استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر به دلیل مشغله کاری و زمان محدود عادت دارید تا سه ماه آینده مواد غذایی منجمد را در یخچال نگهداری کنید، بهتر است یک یخچال با ظرفیت بالا بخرید. در این صورت نیازی به رفتن به بازار و خرید سریع ندارید. نکته جالب در مورد یخچال ساید بای ساید این است که در صورت نیاز می توان آن را جابه جا کرد یا خارج کرد. در واقع از این طریق می توانید ظرفیت یخچال را به حداکثر برسانید.


چه رابطه ای بین اندازه یخچال و مصرف انرژی وجود دارد؟

یخچالی که خریداری می کنید نکته مهم دیگری است که در انتخاب سایز باید به آن توجه کنید. به یاد داشته باشید که هر چه یخچال بزرگتر باشد، انرژی بیشتری مصرف خواهد کرد. رتبه انرژی یخچال ها معمولا با علامت ستاره یا حروف A تا G نشان داده می شود. هر چه تعداد ستاره ها بیشتر باشد مصرف انرژی آنها ایده آل تر خواهد بود. برای یخچال هایی که با حروف مصرف انرژی مشخص شده اند، حرف A نشان دهنده حداقل مصرف و حرف G نشان دهنده حداکثر مصرف است.


بنابراین توصیه می کنیم در هنگام خرید دقت بیشتری داشته باشید و مطمئن شوید که مناسب ترین سایز یخچال را برای خانواده خود خریداری کنید. البته اگر در انتخاب دو سایز مردد هستید، مثلا نمی دانید یخچال 800 لیتری بخرید یا 600 لیتری، در این موارد پیشنهاد می کنیم سایز بزرگتر را انتخاب کنید، زیرا تفاوت چندانی بین این دو وجود ندارد. ، اما در عوض فضای بیشتری برای نگهداری غذا اگر مهمان دارید، دیگر نگران نگهداری غذا نخواهید بود.


انواع پرفروش را در کنار هم ببینید

اندازه یخچال با توجه به فضای آشپزخانه چقدر است؟

نکته سومی که در انتخاب سایز یخچال باید به آن توجه کرد. به عنوان مثال، قبل از خرید، مهم است که ببینید ورودی آشپزخانه شما چیست؟ آیا می توانید به راحتی یخچال را به آشپزخانه منتقل کنید؟ آیا آشپزخانه شما فضای کافی برای یخچال توکار دارد؟ تهویه یخچال فریزر جانبی نیز بسیار مهم است و در صورتی که مکان مناسبی برای آن وجود نداشته باشد، یخچال با مشکل بزرگی مواجه خواهد شد. همه یخچال ها و فریزرها مقدار کمی گرما تولید می کنند. اگر یخچال خود را در فضای کوچکی قرار دهید و کناره ها و پشت یخچال بسیار نزدیک به محیط باشد، گرمای ایجاد شده از بین نمی رود و این امر یخچال را در معرض حرارت بیش از حد قرار می دهد.


مقدار فضای تهویه مورد نیاز در کنار یکدیگر بسته به مدل و کارخانه تولید کننده آن متفاوت است. اما به طور کلی فاصله 2 سانتی متری از دو طرف و 3 سانتی متر از پشت یخچال و بالای یخچال برای جلوگیری از چنین مشکلی لازم است. در اینجا ظرفیت خارجی یخچال ساید بای ساید اهمیت ویژه ای پیدا می کند. پس حتما قبل از خرید به فضای آشپزخانه برای یخچال فکر کنید و تمام این نکات را بررسی کنید. آیا نمی خواهید یک یخچال بدون اینکه بتوانید آن را به آشپزخانه بیاورید بخرید؟

+ نوشته شده در سه شنبه 4 آبان 1400ساعت 15:31 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 76

هزینه بهترین روش لیفت ابرو بدون جراحی

با افزایش سن تغییرات زیادی در چهره انسان رخ می دهد. مرد همیشه به زیبا و خوش تیپ بودن علاقه دارد. پیشرفت تکنولوژی و روش های نوین پزشکی در زمینه جراحی های زیبایی بسیاری از مشکلات بشر را در زمینه زیبایی حل کرده است. بالا بردن ابرو یکی از روش های جدید زیباسازی صورت است که طرفداران زیادی دارد. بالا بردن ابرو به معنای بالا بردن ابرو است که تغییرات زیادی در صورت و صورت ایجاد می کند. قیمت لیفت ابرو بدون جراحی بالا بردن ابرو باعث می شود که ابروها بهتر دیده شوند، صورت باز شود، چین و چروک های زیر ابرو از بین رفته و چشم ها بزرگ شوند. راه های مختلفی برای بالا بردن ابرو وجود دارد. در این مقاله شما را با روش های مختلف بالا بردن ابرو آشنا می کنیم.


اگر مدتی است که به فکر لیفت ابرو هستید با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید. دانش شما از روش های مختلف لیفت ابرو به شما و پزشکتان کمک می کند تا روش مناسب لیفت ابرو را انتخاب کنید.


بالا بردن ابرو چیست؟

تغییر وضعیت ابروها برای ایجاد تعادل در صورت، تغییر وضعیت صورت و ایجاد ظاهری متفاوت در چشم ها، مانند بازتر دیده شدن یا بزرگتر نشان دادن. در اغلب موارد برای تغییر فرم ابروهای خانم ها و فرم دادن به آن، آرایشگرها کارهایی مانند تاتو و میکرونیدلینگ ابرو را انجام می دهند.


در سال های اخیر با توجه به روند تغییرات زیبایی، آقایان در حال ایجاد تغییراتی در ابروهای خود هستند. البته هرکسی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهد می تواند تغییراتی در چهره خود ایجاد کند که البته توصیه می شود این تغییرات توسط متخصص و به روش های مناسب انجام شود.


با گذشت زمان، عضلات پیشانی به دلیل افزایش سن و گرانش زمین شروع به ضعیف شدن و شل شدن می کنند که منجر به افتادگی ابروها می شود. این وضعیت باعث می شود افراد همیشه خسته و بی حال به نظر برسند. از طرفی سایه ابرو روی چشم تصویری عصبانی از فرد ایجاد می کند. بنابراین برای رفع این سایه و ایجاد چهره ای جوان و درخشان از لیفت ابرو استفاده می شود.


تلفن در کلینیک کاخ سفید

بالا بردن ابرو چیست؟


بالا بردن ابروها بسته به سن برای رفع خطوط پیشانی و خطوط عمیق بین ابروها انجام می شود. از آنجایی که این تغییرات باعث شل شدن بافت پیشانی و افتادگی ابروها می شود، با بالا کشیدن ابروها و ابروها حالت یکسان و جدید به خود می گیرند و چین و چروک های پیشانی از بین می روند که باعث می شود چهره جوان به نظر برسد.


چه کسی به ابروهای بالا نیاز دارد؟


افرادی که ابروهای افتاده دارند،

کسانی که خطوط پیشانی عمیقی دارند،

کسانی که خطوط عمیق بین ابروها دارند،

افراد جوان و میانسال نیز می توانند لیفت ابرو را انجام دهند.

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس

لیفت ابرو با تزریق بوتاکس روشی برای بلند کردن ابرو بدون جراحی است. در این روش قسمت هایی برای تزریق بوتاکس نشان داده شده است. سپس نواحی موضعی با کرم های بی حس کننده موضعی بی حس می شوند. سپس بوتاکس در ناحیه بیهوشی تزریق می شود. تزریق فیلر به عضلات باعث فلج شدن آنها و از بین رفتن چین و چروک این ناحیه می شود.


ما برای اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم:

هزینه جراحی پلک

هزینه جراحی پلک چقدر است؟

25 اسفند 1399


آشنایی با روش های مختلف لیفت بینی بدون جراحی ژل و نخ

15 ژوئن 1400

زاویه فک با تزریق چربی و ژل

زاویه فک و صورت با تزریق چربی و ژل در بهترین مرکز تهران

21 اسفند 1399

جراحی پلک (بلفاروپلاستی)

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی - هزینه ها و توصیه ها

29 اسفند 1399

مدت زمان لازم برای بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس چند دقیقه است و بین 3 تا 5 ماه طول می کشد. فرد پس از تزریق بوتاکس نیازی به استراحت ندارد و می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.


کاندیدای مناسب برای تزریق بوتاکس ابرو


در برخی موارد این روش با سایر روش های لیفت ابرو ترکیب شده و نتایج بهتری حاصل می شود. لازم به ذکر است که هنگام لیفت ابرو با تزریق بوتاکس، کبودی و زخم روی صورت مشاهده می شود که این زخم ها نیز موقتی بوده و پس از مدت کوتاهی از بین می روند.


بنابراین لیفت ابرو با تزریق بوتاکس روشی بدون درد و کم هزینه است که نقش بسزایی در افزایش طراوت و شادابی پوست و صورت دارد. تزریق بوتاکس برای لیفت ابرو در کلینیک های مختلف با قیمت های متفاوت انجام می شود. بهتر است قبل از امتحان و سپس انجام عمل در مورد قیمت بوتاکس سوال کنید. اما به طور کلی روش گران نیست و بیماران نگران هزینه این عمل نیستند.

+ نوشته شده در سه شنبه 4 آبان 1400ساعت 15:30 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 80

بهترین کیبوردهای مخصوص بازی

اگر از بازی بازان رایانه ای بپرسید که یکی از مهمترین ابزارهای آنها هنگام تجربه بازی چیست ، احتمالاً پاسخی مانند "صفحه کلید و موس" دریافت خواهید کرد. این دو ابزار مهمترین ابزار برای گیمر رایانه هستند ، به همین دلیل بسیاری از گیمرها ترجیح می دهند بازی های خود به ویژه تیرهای دست اول را در رایانه تجربه کرده و از بازی آنها بر روی کنسول خودداری کنند. خرید بهترین کیبورد گیمینگ در سال های اخیر ، فناوری مورد استفاده در صفحه کلیدهای بازی بسیار پیشرفت کرده است و شرکت های مختلف در تلاش هستند تا محصولات متنوعی را با نوآوری های جدید تولید کنند که بتواند به بازی بازان در پیروزی کمک کند. پس از ارائه بهترین موش های موجود در بازار ایران ، در این مقاله سعی کردیم 10 صفحه کلید را ارائه دهیم که به راحتی در بازار ایران یافت می شوند و می توانند نیازهای گیمرها را تا حد زیادی برآورده کنند. در این مقاله ، ما سعی کردیم صفحه کلیدهای سطح بالا را معرفی کنیم که بیشتر مکانیکی هستند و عملکردهای زیادی دارند و همچنین به صفحه کلیدهای مقرون به صرفه ای نگاه می کنیم که می توانند ظاهر فوق العاده ای به پایه رایانه گیمرها بدهند و همچنین عملکرد خوبی در بازی ها داشته باشند. نمایش با دفترچه راهنمای خرید صفحه کلید بازی با زومجی همراه باشید.


لاجیتک G910


صفحه کلید Logitech G910 Orion Spectrum

از صفحه کلید بازی چه می خواهید؟ آچار مکانیکی؟ آیا می توانید رنگ هر کلید را سفارشی کنید؟ مکانی برای قرار دادن تلفن همراه خود برای دیدن اطلاعات بیشتر در مورد بازی خود؟ دکمه های قابل برنامه ریزی؟ ظاهر زیبا؟ خوب ، صفحه کلید Logitech G910 Orion Spectrum دارای همه این ویژگی های بیشتر است. این صفحه کلید بلندترین صفحه کلید بازی Logitech محسوب می شود. طیف G910 Orion از سوئیچ های مکانیکی مخصوص Logitech به نام Romer-G استفاده می کند. کلیدهایی که در بررسی های مختلف بسیار خوب عمل کرده اند. علاوه بر تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر شد ، کلیدهای مختلف کنترل چندرسانه ای و همچنین پشتیبانی از فناوری LightSync از دیگر ویژگی های این صفحه کلید گران قیمت گران قیمت است. این صفحه کلید همه چیز است که یک گیمر می تواند از صفحه کلید بازی انتظار داشته باشد. اگر می خواهید با ویژگی های G910 Orion Spectrum بیشتر آشنا شوید ، پیشنهاد می کنیم بررسی Zoomji را برای این محصول شگفت انگیز از دست ندهید.


نخبه بلک ویدو


صفحه کلید Blackwidow Elite Razor

اما در اینجا ، ما به سراغ یکی دیگر از مارک های معروف و شناخته شده تجهیزات بازی ، یعنی Razer ، رفتیم. اگر اهل بازی هستید ، احتمالاً نام Razer ، به ویژه صفحه کلیدهای Blackwidow را شنیده اید. این صفحه کلید سطح بالا که اکنون با کلیدهای زرد و نارنجی در بازار موجود است ، یکی دیگر از انتخاب های عالی و کامل برای گیمرها است. علاوه بر کلیدهای مکانیکی ، ظاهر خیره کننده ، نوردهی RGB ، کلیدهای کنترل چندرسانه ای و محل استراحت با بافت نرم قابل جدا شدن ، می تواند گیمرها را ساعت ها در بازی نگه دارد. درگاه USB داخلی روی صفحه کلید به شما امکان می دهد لوازم جانبی خود را مستقیماً به آن متصل کنید. ورودی جک هدفون نیز مدیریت کابل را آسان تر می کند. همه این ویژگی های جالب را با مواردی مانند ذخیره پروفایل های مختلف در ابر و مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و مایعات ترکیب کنید تا دریابید چرا این صفحه کلید پتانسیل تبدیل شدن به یک سلاح پنهان برای گیمرها را دارد.

+ نوشته شده در دوشنبه 3 آبان 1400ساعت 17:59 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 84

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]