اخبار لند

هزینه روشن سازی و کربوکسی تراپی واژن

هزینه کربوکسی تراپی واژن را در این مقاله مرور خواهیم کرد اما قبل از آن باید در مورد آن اطلاعاتی داشته باشیم تا تصمیم بگیریم برای روشن سازی واژن این عمل را انجام دهیم. حدود 30 سال پیش در آمریکا جرقه این عمل خورده شد. به این روش که دیده شد در آب هایی که مانند جکوزی بود و از عمق زمین جوشیده میشد، دارای کربن دی اکسید بود و این آب می توانست دردها و زخم های موجود بر روی پوست را برطرف کند. بعد از آن تحقیقاتی بر روی این آب ها شکل گرفت و در این مدت متوجه شدند گاز موجود در این آب باعث افزایش خونرسانی به بافت ها شده و می تواند برای نواحی مختلف بدن کاربرد داشته باشد و زخم و عارضه های دیگر را به سرعت بهبود بخشد.


در تمام این مدت توانستند بر روی عواملی که باعث این شگفتی می شود تحقیق کرده و در نهایت گاز موجود در این آب ها را درون کپسول هایی جمع آوری کنند که امروزه شاهد کپسول های دی اکسید کربنی هستیم که به دستگاه مخصوص متصل شده و با توجه به پوست فرد مورد نظر، زیر آن تزریق می شود. بنابراین در کربوکسی تراپی ماده اثر بخش گاز کربن دی اکسید می باشد.


همانطور که می دانید بدن این گاز را دفع می کند، همین عامل باعث افزایش گردش خون و خونرسانی بافت شده و درنهایت به روشن سازی و یا جوانسازی می انجامد. اکسیژن موجود در خون باعث بهبود عروق خونی می گردد.


ترمیم و جوانسازی بافت های بدن

با استفاده از این روش می توان در زمینه های مختلفی مانند بازسازی پوست ، بهبود استریاها و ترک های پوستی، روشن سازی ناحیه تناسلی، از بین بردن استریا در اثر بارداری و یا لاغری، کاهش دردهای عصبی و عضلانی استفاده کرد.


از طرفی با استفاده از کربوکسی تراپی می توان خشکی واژن را نیز بر طرف نمود.


البته برای افزایش اثر بخشی این عمل می توان آن را با عمل های زیبایی دیگر مانند لیزر ادغام کرد و نتایج بهتری را رقم زد.


چطور می توان این عمل زیبایی را انجام داد؟

برای انجام این عمل باید هر هفته و یا هر ده روز یکبار به پزشک مراجعه کرده و درمان را تمدید کنید. البته این زمان بستگی به بدن فرد و تشخیص پزشک متخصص دارد. همانطور که گفته شد در این عمل گاز کربن دی اکسید در زیر پوست بیمار تزریق می شود. در هفته های اول نباید انتظار زیادی داشت چراکه زمان می برد تا بدن نسبت به گاز کربن واکنش نشان دهد.


برای درمان به چند جلسه نیاز است؟

تعداد جلسات درمان با توجه به فعالیت بدن و ناحیه مورد درمان متفاوت است اما اگر کربوکسی تراپی به منظور روشن سازی واژن انجام شود نیار به شش تا 8 جلسه می باشد. در برخی مواقع ممکن است حتی تا دوازده جلسه نیز ادامه داشته باشد.


بهتر است بدانید در صورتی که رنگ واژن صورتی تیره باشد به سرعت و طی یک جلسه به رنگ صورتی روشن تبدیل نخواهد شد. ابتدا قبل انجام تزریق گاز کربن، پزشک متخصص زنان باید فرد را معاینه کرده و میزان رنگدانه ها را بررسی نماید. با توجه به آزمایشات انجام شده تعداد جلسات کربوسی تراپی واژن مشخص می گردد. بعد از تزریق می توانید تغییرات را مشاهده کنید اما برای رسیدن به بهترین نتیجه نیاز است تا تمام جلسات را طبق گفته پزشک تکمیل کنید. حتی در برخی موارد مشاهده شده است که یک یا دو جلسه برای رسیدن به نتیجه مطلوب کافی ست. ربخی دیگر از خانم ها تمایل دارند در کنار روشن سازی واژن، لابیاپلاستی نیز داشته باشند.


در صورتی که تمایل داشته باشید نتیجه درمان سریعتر باید می توانید همزمان پلاسما درمانی را نیز انجام دهید.


با توجه به تمامی موارد ذکر شده، این عمل زیبایی کاملا بی عارضه بوده و خطری فرد را تهدید نمی کند. در صورتی که بخواهید این عمل زیبایی را انجام دهید می توانید با مشاورین کلینیک ویانا در تماس باشید.


اقداماتی که نیاز است بعد از انجام تزریق دنبال کنید

بعد از انجام کربوکسی تراپی نیاز نیست اعمال خاصی انجام دهید، تنها باید مراقب باشید و واژن را تمیز نگه دارید، لباس زیر پنبه ای استفاده نمایید و در نهایت باید تهیه مناسبی برای واژن ایجاد کنید چراکه واژن نیاز دارد در هوای مطبوع و تهویه مناسب قرار بگیرد.


ممکن است در برخی موارد در ناحیه تناسلی سوزش و التهاب را حس کنید، در صورتی که این موارد شدید باشد باید حتما به پزشک اطلاع دهید.


Related Posts

کربوکسی تراپی

ماندگاری کربوکسی تراپی زیر چشم به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به…


بایدها و نبایدهای تزریق ژل و فیلر

گاهی مبارزه با نشانه‌های بالارفتن سن تبدیل به یک چالش بزرگ می‌شود. در گذر زمان…


کربوکسی‌تراپی و موارد استفاده‌ی بسیار آن در جوان‌سازی و زیبایی

کربوکسی‌تراپی چیست؟ کربوکسی‌تراپی روشی درمانی برای رفع ورم بافت‌های زنبوری، کشیدگی‌های پوستی در اثر چاقی

+ نوشته شده در چهارشنبه 24 شهريور 1400ساعت 11:03 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 28

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]