اخبار لند

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی مختلف، نیاز افراد به استفاده از این شبکه‌ها در دستگاه‌های مختلف بیش از پیش احساس می‌شود. یکی از این شبکه‌های اجتماعی که به طور گسترده مورد توجه و استفاده واقع شده واتساپ است. به همین دلیل، هدف ما در این مقاله، آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر و بر روی سیستم عامل ویندوز است. لطفا با ما همراه باشید.


واتساپ یکی از پرمخاطب‌ترین و سریع‌ترین نرم‌افزارهای پیام‌رسان است که در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱۹ میلیارد دلار توسط فیس‌بوک خریداری شد. کاربر می‌تواند با استفاده از این برنامه به راحتی و کاملا رایگان به مخاطبان خود پیام، عکس، فایل صوتی و ویدیو بفرستد و تماس صوتی و تصویری برقرار کند. البته منظور از «رایگان» این است که از اعتبار مالی کاربر کسر نمی‌شود و تنها هزینه‌ای که کاربر می‌پردازد حجم اینترنتی است که از آن استفاده می‌کند. شرکت واتساپ با در نظر گرفتن نیازهای همه افراد جامعه اپلیکیشن خود را برای همه سیستم‌عامل های موجود عرضه کرده است. با مطالعه این مقاله می‌توانید به سادگی اپلیکیشن واتساپ را روی کامپیوتر خود نصب کرده و از آن استفاده کنید. با ما همراه باشید تا روش‌های مختلف آموزش نصب واتساپ را در سیستم‌عامل ویندوز بررسی نماییم.

روش اول: نصب واتساپ از طریق واتساپ وب

شما برای نصب واتساپ روی کامپیوتر خود که اصطلاحا به آن نسخه دسکتاپ می‌گویند کافی است به سایت Whatsapp بروید و روی WHATSAPP WEB کلیک کنید.

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

بعد از کلیک بر روی WHATSAPP WEB به صفحه پایین هدایت می‌شوید.

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

حالا با موبایل خود برنامه واتساپ را باز کنید و در قسمت بالا سمت چپ، سه نقطه را انتخاب کنید.

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

بعد از باز شدن منو، گزینه Whatsapp web را انتخاب کنید.

آموزش نصب واتساپ روی کامپیوتر

بعد از انتخاب واتساپ وب، دوربین موبایل شما فعال می‌شود. حالا کد QR ظاهر شده را با دوربین موبایل خود اسکن کنید. واتساپ روی کامپیوتر شما نصب شده است.

روش دوم: نصب واتساپ از طریق دانلود اپلیکیشن

روش دوم شباهت‌های زیادی با روش اول دارد. شما ابتدا باید نسخه‌ای از اپلیکیشن واتساپ را که مخصوص ویندوز است دانلود کنید. این اپلیکیشن حتی نیاز به نصب هم ندارد و راه‌اندازی آن بسیار آسان است. برای نصب اپلیکیشن واتساپ روی کامپیوتر کافی است روی آن کلیک کنید تا صفحه کد QR باز شود. حالا دقیقا مشابه روش اول عمل کنید. با موبایل خود، واتساپ را باز کنید، منو سه نقطه را باز کرده و گزینه واتساپ وب را انتخاب کنید تا دوربین موبایل شما فعال شود. بعد از اسکن کد QR، اپلیکیشن واتساپ شما آماده استفاده است.

اگر برای نصب واتساپ روی کامپیوتر خود از روش اول یا دوم استفاده می‌کنید، دانستن چند نکته خالی از لطف نیست.

  • برای نصب واتساپ دسکتاپ، نسخه ویندوز کامپیوتر شما باید ۸ و یا بالاتر از ۸ باشد.
  • این دو روش زمانی کاربرد دارد که واتساپ را از قبل روی موبایل خود نصب کرده باشید؛ چون در غیر این صورت امکان استفاده از واتساپ به این دو روش را نخواهید داشت.
  • این نکته را حتما در نظر داشته باشید که برای استفاده از واتساپ دسکتاپ، باید اتصال اینترننتی موبایل شما فعال باشد. همچنین در واتساپ دسکتاپ، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری را نخوهید داشت.
+ نوشته شده در چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400ساعت 12:51 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 59

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ اقساط اپل
بستن تبلیغات [X]