اخبار لند

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲۰

خرید بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۲1

همانطور که می دانید علاوه بر دنیای گوشی های هوشمند، بازار گجت های پوشیدنی مانند اسمارتواچ نیز تحت سیطره کمپانی اپل است. اما اگر شما به عنوان یک کاربر طرفدار این برند به شمار نمی آیید گزینه های بهتری در انتظارتان خواهد بود.

با این وجود در دنیای اندورید، این سامسونگ است که نامی پرآوزه در بازار گوشی های هوشمند و انواع تبلت دارد. بنابراین می توان تصور کرد که هر یک از دنیای اندورید و ios دارای فرمانروانی هستد که در حال حاضر سامسونگ و اپل به عنوان فمانداران این دو برند به حساب می آیند. از این رو ساعت های هوشمند سامسونگ بهترین تجربه از قرار گیری جهان انروید روی دست شما خواهد بود.

اگر به دنبال بهترین ساعت هوشمند هستید و مدل های اپل نتوانسته توجه شما را جلب کند تسلیم نشوید هنوز گزینه دیگری باقیست. در این نوشتار سعی نموده ایم بهترین گلکسی واچ های سال جاری میلادی ( ۲۰۲۰) را در اختیارتان قرار دهیم.




Samsung Galaxy Watch

اگر به عنوان یک دوستدار اندروید به دنبال ساعت هوشمند هستید که به راحتی با تلفن و تبلت شما هماهنگی داشته باشد، بهترین گزینه گلکسی واچ سامسونگ خواهد بود. طراحی منحصر به فرد و کیفیت ساخت آن المان هایی هستند که شما را برای خرید آن قانع خواهد کرد. حاشیه چرخان برای ناوبری برنامه ها، نمایشگر تمام رنگی و باتری سخاوتمندانه همگی از ویژگی منحصر به فرد این ساعت به شمار می آیند.

ناگفته نماند که قیمت ۳۰۰ دلاری این مدل از اسمارت واچ های سامسونگ می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی برند اپل باشد.

از جمله انتقاداتی که به این محصول وارد شده است می توان به اندازه هر دو مورد ۴۲ , ۴۶ اشاره کرد که تا حدودی برای مچ دست باریک مناسب نیستند . علاوه بر این اپلیکیشن داخلی این دو محصول که از Samsung Health پشتیبانی می کند برای کاربران کمی دست و پا گیر است.

از مشخصات اصلی ساعت می توان به صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ ، باتری ۴۷۲ میلی آمپری و رم ۱.۵ گیگابایتی اشاره کرد.

در ادامه به پرچمدار دیگر ساعت های هوشمند سامسونگ می پردازیم:




Samsung Galaxy Watch Active 2

مطالب مرتبط

راهنمای خرید گوشی های بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان (تیر ۱۴۰۰)


راهنمای خرید گوشی ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان (تیر ۱۴۰۰)


بهترین مادربرد برای گیمینگ


اگر بخواهید یک ساعت هوشمند را در کنار ردیاب سلامتی و تناسب اندام داشته باشید بی شک Samsung Galaxy Watch Active 2 گزینه مناسبی خواهد. این گجت هوشمند نیز به مانند مدل Samsung Galaxy Watch دارای بدنه فوق العاده و کیفیت بالا است. البته که اگر بخواهیم از مزیت های دیگر آن نیز بگوییم باتری قدرتمند و نمایشگر با رنگ های جذاب قطعا از آن ها خواهد بود. ناگفته نماند که قابلیت این دستگاه با برنامه هایی که می تواند کاربر را در تمرینات ورزشی همراهی کند آن را برای خرید راضی خواهد کرد.

این اسمارت واچ که در دو نسخه ۴۰ و ۴۴ عرضه می شود برای آن دست کاربرانی که دارای مچ کوچکی هستند نیز گزینه مناسبی خواهد بود.

این مدل از سامسونگ نیز دارای ۱.۴ اینچ نمایشگر با روزلوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ بوده که از پردازنده دو هسته همراه با تراشه Exynos 9110 پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های Samsung Galaxy Watch Active 2 می توان به حافظه ۷۳۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه داخلی است , ظرفیت باتری ۳۴۰ میلی آمپر آن که می تواند تقریبا ۲ ورز کامل کاربر را همراهی کند، اشاره کرد.




Samsung Galaxy Watch Active

این مدل از ساعت کمپانی سامسونگ بی هیچ دایره دواری طراحی شده. گرچه نمای ظاهر آن گرد است اما ناوبر چرخشی ای روی آن دیده نمی شود. شاید انتخاب این طراحی به این سبب بوده که Samsung Galaxy Watch Active دارای نمایی ورزشی تر باشد. این مدل از اسمارتواچ سامسونگ بی شباهت با Samsung Galaxy Watch نیست . البته که به علت طراحی کمی سبک تر آن خواهد بود. شاید در وهله اول با مشاهده این ساعت جای خالی بزل گردشی حس شوید، اما پس از کار کردن با آن، به کار با اسکرول جهت جا به جایی در برنامه ها عادت خواهید کرد.

خوبی این ساعت هوشمند این است که برای دست افرادی که مچ ظریفی دارند می تواند بهترین گزینه باشد.

بدنه این ساعت را فلز تشکیل داده و ظاهر آن شما را به یاد دیگر ساعت های کلاسیک خواهد انداخت. دکمه های تعبیه شده در کنار بدنه بیشتر این ساعت را به ساعت های غیر هوشمند بدل می کند. بند های این ساعت نیز از جنس سیلیکون بوده که برخلاف نام آن به راحتی قابل استفاده هستند. لازم به ذکر است بندهای ساعت قابل تعویض هستند و کاربران می توانند از بند هایی که شرکت سامسونگ به بازار عرضه می کند برای ست کردن با وسایل دیگر از آن ها استفاده کرد.

از مشخصات اصلی این اسماتواچ می توان به صفحه نمایش ۱.۱ اینچی با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ اشاره کرد. مزیت دوام آوری در عمق ۵۰ متری، بهره مندی از پردازنده قدرتمند Exynos 9110، ۷۵۰ مگابایت رم و عملکرد ۴۵ ساعته باتری از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این ساعت به شمار می آید.




+ نوشته شده در سه شنبه 22 تير 1400ساعت 14:07 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 25

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]