اخبار لند

بهترین اسپیکرهای ایستاده که می توانید در سال 2019 خریداری کنید

دسته‌ای از آن‌ها کتابخانه‌ای هستند و می‌توان آن‌ها را در قفسه‌های کتاب قرار داد و دسته‌ای دیگر نیز از نوع اسپیکرهای ایستاده هستند که برروی کف سالن قرار می‌گیرند. با این حساب هر دو دسته اسپیکر خانگی یاد شده انواع مختلفی دارند و در اندازه‌ و مدل‌های متنوعی نیز توسط تولیدکنندگان تولید می‌شوند. در این مطلب از سایت Lifewire نیز می‌توانید با کاربردهای اسپیکرهای کتابخانه‌ای و همین‌طور اسپیکرهای ایستاده آشنا شوید. در این راستا ما نیز در ادامه بهترین اسپیکرهای ایستاده که می‌توانید از آن‌ها در منزل استفاده کنید و همچنین محصولاتی از پلازمگ در این دسته را معرفی خواهیم کرد. برای علاقه‌مندان خاطرنشان می‌شویم که در میان محصولات معرفی شده، دستگاه‌های محبوبی مانند اسپیکر ایستاده سونی و اسپیکر ایستاده مکسیدر نیز وجود دارد. با ما همراه باشید.



معرفی بهترین اسپیکرهای ایستاده

اسپیکر ایستاده ELAC Debut F5

اسپیکر ایستاده کلیپس RF-82 II

اسپیکر ایستاده Polk Audio T50

اسپیکر ایستاده اونکیو SKF-4800

اسپیکر ایستاده Polk Audio TSi500

اسپیکر ایستاده Sharper Image

اسپیکرهای Fluance Signature سری Three-Way

اسپیکر یاماها مدل NS-F210

اسپیکر ایستاده مکسیدر سری MX TSS1082 IR50

اسپیکر ایستاده سونی مدل SSCS3 3-Way

اسپیکر بلوتوث تسکو مدل TS 1850



خب همان‌طور که در جریان قرار گرفته‌اید، قصد ما در ادامه معرفی اسپیکرهای ایستاده است که می‌توانند با قدرت هر چه تمام‌تر فضای خانه را به یک سالن کنسرت تبدیل کنند. این نوع از اسپیکرها انواع مختلفی دارند و با سیم یا فناوری بلوتوث می‌توانند به دستگاه‌های پخش کننده موسیقی متصل می‌شوند. علاوه بر معرفی محصولات یاد شده در متن حاضر می‌توانید ویدیویی از بهترین اسپیکرهای ایستاده در سال 2019 را نیز در ادامه مشاهده کنید.



اسپیکر بلوتوث 3 تکه تسکو مدل TS 2182


اسپیکر بلوتوث 3 تکهتسکو مدل TS 2182

TSCO TS 2182 Bluetooth Speaker


نوع اتصال با سیم,بی سیم

اتصال دهنده بلوتوث 3.0,شیار کارت حافظه,جک 3.5 میلی متری,پورت USB

توان خروجی 10 وات

642,900546,500 تومان

مشاهده و خرید از

پلازا


معرفی بهترین اسپیکرهای ایستاده

از ابتدای به وجود آمدن تکنولوژی صدای استریو، اسپیکرهای ایستاده به دستگاه‌هایی محبوب برای دوستداران صدا تبدیل شده‌اند. اما موضوعی که باعث می‌شد تا طرفداران صدای باکیفیت به طرف انتخاب اسپیکرهای ایستاده روی بیاورند، ممکن است دلایلی مانند پشتیبانی از فرکانس بالا، قابلیت تنظیم برای صداها و آوازهای مختلف و همین‌طور پشتیبانی از ووفر برای فرکانس‌های پایین باشد.


home speaker /floor speakers


همچنین برخی از اسپیکرهای ایستاده ممکن است امکانات اضافه‌ دیگری نیز داشته باشند که در این میان می‌توان به درگاه‌های اضافه که در عقب یا جلو برای افزایش کاربری دستگاه و فرکانس صدا قرار دارند، اشاره کرد. علاوه بر این، برخی از اسپیکرهای خانگی با هدف ارتقای صداهای فرکانس پایین طراحی شده‌اند و مجهز به ساب ووفر نیز هستند. با همه این‌ها اگر برای تکمیل سیستم صوتی منزل خود به دنبال یک اسپیکر خانگی مناسب از نوع اسپیکرهای ایستاده هستید، ادامه این مطلب را دنبال کنید. همچنین در این مطلب نیز می‌توانید اطلاعاتی درباره اسپیکرهای رومیزی کسب کنید.




اسپیکر ایستاده ELAC Debut F5

اسپیکر ایستاده ELAC Debut F5 هم از نظر قیمت و هم از نظر عملکرد محصولی درجه یک است و به‌عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده نیز شناخته می‌شود. درواقع کاربران با کیفیت صدای این اسپیکر به اندازه‌ای لذت می‌برند که تمایل دارند همه آخر هفته‌ها به تماشای فیلم‌های موردعلاقه خود بنشینند. اندازه بلندی این اسپیکر ایستاده حدود 36 اینچ (91.5 سانتی‌متر) است و سه درایور 5 اینچی را نیز در خود جای داده است. علاوه بر این، پشتیبانی از درگاه‌های باس از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر محسوب می‌شود. همچنین بدنه این سیستم صوتی از پلاستیک وینیل مشکی رنگی شکل گرفته است. درنتیجه می‌توان شاهد طراحی و ساخت قابل توجهی در این دستگاه پخش صدای خانگی بود. همچنین می‌‌بایست خاطرنشان کنیم که این اسپیکر از یک گیره که نقش محافظتی دارد در قسمت زیرین بدنه سود می‌برد. درواقع نقش این گیره، محافظت از اسپیکر در برابر خطر سقوط و همچنین زلزله خواهد بود.


اسپیکر ایستاده ELAC Debut F5


همچنین بخوانید:

با بهترین اسپیکرهای جی بی ال (JBL) آشنا شوید

در بخش صدا نیز شاهد کیفیت صدای بالایی در مقایسه با قیمت متوسط این اسپیکر خوش صدا خواهیم بود. توازن بین فرکانس بالا و پایین پویا به طور قابل توجهی انجام شده و افکت باس را برای یک فضای بزرگ فراهم می‌کند. با این حساب با حضور اسپیکر ایستاده ELAC Debut F5 در فضای خانه خود می‌توانید احساس حضور در یک کنسرت را به وجود آورید. همچنین اگر قرار است از این اسپیکر در فضایی بسیار بزرگ‌تر نیز استفاده کنید، می‌توانید از یک ساب ووفر اختصاصی نیز کمک بگیرید. هرچند شاید هارمونی بیشتری از یک اسپیکر ایستاده مورد انتظار باشد اما باید خاطرنشان کنیم، باتوجه به قیمت اقتصادی، این سیستم صوتی می‌تواند به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای ایستاده معرفی شود.


+ نوشته شده در يکشنبه 27 تير 1400ساعت 20:04 توسط یاسر | | تعداد بازدید : 91

ساخت وبلاگ جدید رایگان وی آهنگ مشاور گروپ دکتر ذهن خرید بک لینک از همه بلاگ
بستن تبلیغات [X]